Gods Timing is perfect

30 juli 2023 - Delft, Nederland

Vorige week las ik in de krant dat het DSC een groot feest geeft vanwege hun lustrum dat ze 175 jaar bestaan.

Ze hebben een enorm kantoorpand aan de rand van Delft omgebouwd tot feest locatie. Een waterval langs de gevel, een vliegtuig buiten en 14 bars zijn in het pand gebouwd. 4000 studenten vieren in twee weken tijd elke avond feest.

Deze week ben ik gaan kijken waar de feest locatie was. Tot mijn verbazing was er geen feest. Ik zag wel dat er groot aangekondigd stond op welke dagen er wel feest was. Vrijdag zou er een groot verkleedfeest zijn en zaterdag een waterfeest.

Vrijdag avond had ik enorm veel gewerkt we waren vroeg begonnen om 6 uur en pas s avonds om 21:00 uur klaar. Toch lukte het om nog even langs te rijden met mijn vrouw. Het was nog te vroeg voor de studenten het feest zou pas veel later beginnen.

Zaterdagavond komt Roos thuis met 4 volle kannen met bloemen. We besluiten om ze s avonds uit te gaan delen

Zaterdagavond zijn we uitgaan reiken naar de studenten vereniging DSC . Ze geven een enorm groot feest omdat ze 175 jaar bestaan. We kwamen om 22:00 uur aan. Het feest was afgelopen en het bestuur (150 man) kwam naar buiten. Dit was echt perfecte timing. We hebben met ze gesproken en bemoedigd en heel veel bloemen aan ze uitgedeeld.  Deze bloemen had Roos over omdat ze twee weken dicht gaat. ( Justin had een paar weken geleden gedroomd dat we met de kerk ging uitreiken en hij vroeg in zijn droom aan Daniel hoe we dat het beste konden doen als kerk. Daniel zei; je kunt het beste vissen met taart en bloemen. )De studenten vereniging heeft een slechte naam in de stad. Vanwege de excessen die ze gehad hebben op hun vereniging.  We noemen ze smaakmakers van de stad en feliciterde ze met hun lustrum. Ze waren ontroerend dat we als kerk langs kwamen. We hebben met zoveel mensen kunnen spreken. Ik geloof erin dat uitreiken niet ingewikkeld hoeft te zijn. En net als bij profeteren je mensen altijd kunt opbouwen, bemoedigen of troosten.

Dit was echt perfecte timing. We hebben met zoveel  kunnen  bemoedigen en heel veel bloemen aan ze uitgedeeld.  Deze bloemen had Roos over omdat ze twee weken dicht gaat. ( Justin had een paar weken geleden gedroomd dat we met de kerk ging uitreiken en hij vroeg in zijn droom aan Daniel hoe we dat het beste konden doen als kerk. Daniel zei; je kunt het beste vissen met taart en bloemen. We hebben met zoveel mensen kunnen spreken. Ik geloof erin dat uitreiken niet ingewikkeld hoeft te zijn. En net als bij profeteren je mensen altijd kunt opbouwen, bemoedigen of troosten.