Koffie tafel - Podium

28 mei 2023 - Delft, Nederland

Tijdens een conferentie werd mijn jongste zoon gebruikt op het podium als voorbeeld hoe gemakkelijk je kunt profeteren. Elke ochtend en middag spreekt hij in de metro tegen mensen een woord van bemoediging, troost hij mensen of bouwt hij ze op. Hij werd tijdens de conferentie gebruikt om vele weer het geloof als een kind terug te geven.

In de week erna spraken mijn andere zonen op een grappige manier erover. Dat Justin zo gebruikt werd tijdens de conferentie. Door de regels heen hoorde ik hun verlangen om nog meer door God gebruikt te mogen worden en ook wel op een podium te mogen spreken.

Afgelopen zaterdag wordt ik gebeld door een mevrouw uit Sprang Capelle . Ze heeft de conferentie bezocht en was diep onder de indruk van mijn middelste zoon  Joel. Ze was een kopje koffie gaan halen Achterin de zaal. Die kreeg ze van Joel die ook netjes aan vroeg "Hoe gaat het met u mevrouw." De vrouw was zo onder de indruk van deze gewone vraag dat ze was gaan zoeken waar deze jongen naar de kerk ging en ze ontdekte dat dit was bij Homecoming Church in Delft.

Ze zei aan de telefoon dat ze hem ook vroeg hoe het met hem ging en Joel vertelde allerlei leuke dingen tegen haar. Het had haar geraakt. Ze proefde de Heilige Geest door zijn spreken heen. God is zo lief, het maakt niet uit of je op een podium staat of achterin de zaal koffie staat te schenken Hij gebruikt je, spreekt door je heen Zijn Geest is fantastisch.