Go-pro-elektrisch scooter

23 mei 2023 - Delft, Nederland

Justin onze jongste zoon van 13 jaar is een voorbeeld hoe je uitstapt in profetie. Elke ochtend als hij in de metro zit profeteert hij voor de persoon die recht voor hem komt zitten. Na de training over profetie is hij klein begonnen. Hij sprak af met God als er bij het metro station rijnhaven nog iemand voor hem zat dan zou die persoon een woord geven. Altijd opbouwend, bemoedigend en troostend.

just1

Op de terugweg deed hij precies hetzelfde. Justin is onze jongste zoon en altijd geïnteresseerd in nieuwe gadgets. Zo heeft hij een hove board dat na de aankoop goed gebruikt werd maar nu toch al weer een jaartje niet meer gebruikt wordt. Begin dit jaar probeerde hij ons wijs te maken dat hij toch echt een go-pro-elektrische scooter nodig had. Een soort van elektrische step. Hij mocht het niet van ons omdat het na twee maanden vaak weer in een hoek van de kamer beland en niet meer gebruikt wordt net zoals met zijn hove board.

Vorige week, lukt het hem tot driemaal toe niet om een profetisch woord te geven. Op de heen reis naar school, van school naar huis en ook de andere dag wilde de persoon niet bemoedigd worden. Hij had het nog nooit meegemaakt dat tot 3 maal toe niemand een profetisch woord wilde ontvangen.

Op de terugweg kwam er een kleine chineese vrouw voor hem zitten. Justin vraagt netjes of ze bemoedigd wil worden. De vrouw vraagt hem in het Engels te praten. Eindelijk kan hij het woord dat hij op zijn hart had kwijt. Als hij klaar is stapt hij uit. Justin wacht altijd even tot de metro weg rijdt en zwaait dan even naar de machinist. Dit keer duurt het wat langer dan normaal. eindelijk vertrekt de metro en Justin zwaait naar de machinist en loopt naar de uitgang. Bij de uitgang staat de chineese mevrouw weer. Als ze hem ziet is ze duidelijk opgelucht en loopt snel naar hem toe. Ze opend haar tas en geeft Justin haar business kaartje.

Ze was onder de indruk van zijn profetie en drukt hem op het hart contact met haar te maken, want ze wilt dat hij in haar leven blijft spreken.

Als Justin thuis komt ontdekt hij dat hij zojuist de contactgevens heeft gehad van de CIO van GO-PRO-elektrische scooter uit Amerika. Een Amerikaans bedrijf met een omzet van 144 miljoen dollar.